För ungdomar
Alla ungdomar mellan 12 och 19 år
är välkomna till Mölndals fritidsgårdar
och mötesplatser för unga.
Fritidsgårdar och mötesplatser
Fritidsgården är öppen på eftermiddagar och kvällar
och finns för att du ska få en bra fritid.
På fritidsgården kan du träffa kompisar,
spela musik och göra annat roligt.
I Mölndal finns det fyra fritidsgårdar.
i Lindome, Kållered, Balltorp och Eklanda.
Det händer mycket på loven
På skolloven finns det mycket aktiviteter.
Du kan till exempel lära dig spela teater,
segla eller träna friidrott.
På sommarlovet kan du följa med till Djursjön.
Här kan du bada, fiska, leka och paddla.
Du hittar alla lov-aktiviteter på
molndal.se/lov
Kontakt
Mölndals stad
Göteborgsvägen 11-17
431 82 Mölndal
031-315 10 00
kontakt@molndal.se
Öppettider
måndag 8.00-16.30
tisdag 8.00-16.30
onsdag 8.00-16.30
torsdag 8.00-18.00
fredag 8.00-16.30
Hjälpte den här informationen dig?
Tack
Din synpunkt hjälper oss att göra webbplatsen bättre, för alla.